вторник, 28 марта 2017 г.

Гімназійний театр - студія «Крила»

Гімназійний театр - студія «Крила» брав участь у районному етапі огляду дитячих театральних колективів навчальних закладів у рамках Х Міського фестивалю - конкурсу «Срібне джерело», і посів ІІ місце за виставу «Поліанна».


Актори театру були нагороджені грамотами.

  • Вояківський Ілля посів ІІ місце у номінації «Краща роль другого плану» за роль Джона Пендлтона;
  • Сторожук Даря посіла ІІ місце у номінації «Краща роль другого плану» за роль Ненсі;
  • Щербак Наталія посіла ІІ місце у номінації «Краща роль першого плану» за роль Полі Гаррінгтон;
  • Куїч Поліна отримала гран-прі у номінації «Краща роль першого плану» за роль Поліанни. 

12 комментариев:

  1. Вистава була захоплива. Я немов поринула у справжню казку. Всі актори чудова зіграли свої ролі! Сподіваюсь, що скоро зможу побачити цікаву виставу.

    ОтветитьУдалить
  2. Я бачила цю виставу. Вона мене вразила, всі дуже гарно зіграли свої ролі. Було сумно, коли Поліана не змогла ходити . Але все одно вона залишалася життєрадісною.

    ОтветитьУдалить
  3. Вистава була неймовірна мені дуже сподобалась

    ОтветитьУдалить
  4. Виставу ще довго згадували всім класом! Дуже сподобалось!

    ОтветитьУдалить
  5. Я дивилася цю виставу і навіть не помітила, як промайнув час!!!
    Я дуже рада, що побувала на цьому дивовижному святі!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Дуже захопливо та цікаво, колись читав, та вистава навіть краще

    ОтветитьУдалить
  7. Мені подобалося, було дуже цікаво!

    ОтветитьУдалить
  8. Дуже круто! Весела вистава! Прикольно і круто! Хочу ще!

    ОтветитьУдалить
  9. Якщо чесно, то вистава мені дуже сподобалась . Колись ходила на неї у театр і зрівняно з шкільною вона не дуже зацікавила

    ОтветитьУдалить
  10. Було дуже цікаво! Чекаю наступну виставу!

    ОтветитьУдалить
  11. У дитинстві "Поліанна" була моєю найулюбленішою книгою і побачивши цю виставити я булу дуже рада, що вистава була саме по цьому твору. Ця вистава насправді мені сподобалася, адже все було покзано до дрібних подробиць і це мене вразило !

    ОтветитьУдалить