четверг, 6 марта 2014 г.

Графіті - мистецтво чи акт вандалізму? Культурний феномен? Форма комунікації?

19 лютого була проведене інтегроване засідання краєзнавчої секції: «Молодіжна культура: Вуличне мистецтво графіті» серед учнів   8-А, 9-Б, 9-В класів. Дискусія за круглим столом була організована вчителями іноземних мов Єфімайновою О.С. та Дяченко Л.О



Учні продемонстрували високий рівень знань іноземних мов (англійської та німецької), інтерес до мистецтва та пошукової діяльності. Були розглянути основні терміни та визначення поняття графіті, науковий підхід, історія виникнення, графіті у Києві, зокрема на території Дарницького району, та інших європейських містах: Лондоні, Берліні, Парижі, Відні. Без уваги не залишились і види графіті. Так у результаті пошукової діяльності учні звернули особливу увагу на Green graffiti, Tagging, Bombing, Writing, Scratching.
Графіті - мистецтво чи акт вандалізму? Культурний феномен? Форма комунікації?

Законодавча сторона цієї дільності теж була досліджена. Таким чином були визначені умови, згідно яких графіті є МИСТЕЦТВОМ.


1 комментарий:

  1. Я вважаю, що це слушна тема для підлітків, які виражають свій талант і емоції саме у цьому напрямі. Я і сама практикую цей вид творчості, і тепер мені як від серця відлягло - я не вандал, я - митець!!!

    ОтветитьУдалить